• Παρ, 07/11/2014 - 22:15
Ο υπουργός Παιδείας εγκαινιάζει την "άμισθη εθελοντική σκλαβιά"

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αφέλεια ή λεκτική υπερβολή. Το γεγονός  ​όμως ότι εκφέρεται απο υπουργικά χείλη, χωρίς​ αυτό​ να πιστοποιεί και την σοβαρότητα των λεγομένων του υπουργού παιδείας και ​επειδή οι εποχές είναι πονηρές​, ​οφείλουμε να σταθούμε με σοβαρότητα ​ στα λεγόμενα του ​ κ.​ Λοβέρδου, σχετικά με την εθελοντική εργασία στα λειτουργικά κενά στην εκπαίδευση.
Έχουν τόσο θράσος και τόση έπαρση που δέ διστάζουν, επενδύοντας στην απελπισία για εργασιακή εξασφάλιση των ανέργων εκπαιδευτικών, να βαφτίζουν ​"​εθελοντισμό​"​ το κάλεσμα για τζάμπα δουλειά. Έχουν στο μυαλό τους τη​​ δημιουργία​ ​ ​μιάς ακόμη κατηγορίας εκπαιδευτικών, δίπλα στους ωρομίσθιους, τους αναπληρωτές και τους διαθέσιμους, εγκαινιάζοντας πιθανά ένα πείραμα με ​ανοιχτή τη γενίκευση ​της μαύρης και ανασφάλιστης εργασίας ​στο δημόσιο τομέα​, στέλνοντας τα ανάλογα μηνύματα στον ιδιωτικό​ ​.

Κατακερματισμός αντικειμένων και εργασιακών σχέσεων για διάσπαση δικαιωμάτων και αιτημάτων.​

Θέλουν να "στριμώξουν"​ επικοινωνιακά τους εκπαιδευτικούς ανάμεσα στην αναγκαιότητα για κάλυψη των κενών και την αδυναμία τάχα του κράτους να πληρώσει αυτές τις θέσεις, σε ένα δήθεν "πατριωτικό" πλαίσιο έκτακτης ανάγκης. Aυτή είναι η υποκρισία εκείνων που το μόνο ιερό που έχουν είναι τα κέρδη των​ ​​καπιταλιστών και η εξυπηρέτηση των συμφερόντων των Ελλήνων και ξένων δανειστών.
​ ​

Σήμερα, κατανοούμε τη δήλωση του ​ ​π​άντα πρωτοπόρου σε αντιδραστικ​ές προτάσεις και πρακτικές υπουργού, ​​ ώς μία ακόμη ​... ​ ​ελαφρότητα, ανάμεσα στις τόσες που έχει κάνει και έχει πεί. Εάν ωστόσο, με τη βοήθεια των απανταχού προθύμων(ΜΜΕ, δημοσιογράφων, κρατικών συνδικαλιστών κτλ) προχωρήσει στην πράξη, αυτό θα πρέπει να αποτελέσει casus beli για Δάσκαλους και Καθηγητές.
Η διεκδίκηση για ενιαία εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα, η αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας πλήρους απασχόλησης, σε όλη την κλίμακα της εκπαίδευσης με την εξασφάλιση της επιστημονικής και παιδαγωγικής επάρκειας του προσωπικού​​ της, είναι θέσεις και αιτήματα που δέν διαπραγματεύονται και ​ η διεκδίκησή τους​ μπορ​εί να αμφισβητήσει και να ανατρέψει στην πράξη τα μνημόνια και την πολιτική που γκρεμίζει το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

Share it now!

Related Posts